בכל קורס ישנו פרוייקט לקוח בשיתוף עם חברה מסחרית
שמאפשר לסטודנטים להתנסות במה שקורה בעולם האמיתי ולהעשיר את תיק העבודות שלהם. והפעם יקב ברבדו
יקב ברבדו הינו יקב משפחתי וותיק, איכותי ויוקרתי העוסק בייצור יין בכמויות קטנות, ונוסד ע”י שני פרופסורים המתמחים בהנדסת מזון וייננות. ערכי היקב הם השילוב בין הידע האקדמאי הנרחב ובין מסורת עבודת האדמה רבת השנים של שתי משפחות.
המטרה: הצגת היקב וחווית השתייה של תוצר איכותי, מקומי הנשען על ערכים של מסורת יחד עם קידמה. קהל היעד: קהל צעיר, בגילאי 20-45, בעלי משפחות עם חיבור לרשתות החברתיות.
תוצרים: עיצוב יצירות אמנות גרפיות, אשר ישמשו כבסיס לעיצוב תויות המותג
פרוייקט הלקוח משקף את יכולות הסטודנטים בנושאי מיתוג, קריאייטיב ומרקטינג.
איך מספרים סיפור (STORYTELLING) ? כיצד מעצבים שפה גרפית ללקוח, תוך שימת דגש על אמצעי הפרסום ופלטפורמות המדיה השונות. לדוגמא: עיצוב אריזות, עיצוב לוגו, כרזות, באנרים לסושיאל מדיה וכד’.
בזכות התווית האלגנטית בשילוב עם האיורים היפים והמדויקים של הכרמים, מעט הצבע שמחבר את סוג היין וגם מבדיל בין היינות, ובזכות התוויות הסובבת את כל הבקבוק. גם אם נצטרך לדייק אותה היא ללא ספק ראויה למקום הראשון..
סיטר יצרה תויות מיוחדת מאד עם איורים מקסימים שמחברים את הטבע והשורשים לאדמה. הכל יחד יצר תווית שונה ומעניינת ביותר.
עבודה מדהימה, עם סדר מדוייק של התווית לוגו יחד עם איורים מהממים. ניכר שהשקיעה בה המון מחשבה וגם התייחסות לחגיגות 20 השנה ליקב.