מוסדות לימוד
//php oceanwp_schema_markup( 'html' ); ?>
האם כל מוצר שעליו יש לוגו נחשב ל״ממותג״? ואיך כל זה קשור לפסיכולוג שוויצרי מפורסם? בהרצאה נדבר על הסיפורים שמותגים מספרים לנו, איך הם מתקשרים איתנו, איך יוצרים בידול בין מותגים והאם יש באמת הבדל בין מוצר לבן אדם? נפגוש אורחים מיוחדים כמו דונלד טראמפ, טיילור סוויפט ופורסט גאמפ, נחשוף מה יש בבקבוק קוקה קולה ונגלה מה ההבדל בין הג׳ינס של דיזל לזה של ליוויס.
מותגים רוצים להפעיל אותנו באמצעות סיפור שיעורר בנו רגשות ויגרום לנו להזדהות איתם.
איך מתחילים לבנות סיפור כזה? איך הוא משפיע על הדרך שבה המותג מפרסם את עצמו? ואיך יוצרים קיצור דרך לסיפור באופן שנוגע ברגש של קהל היעד?
בהרצאה נלמד:
ההרצאה מתאימה לכל מי שמעוניין להבין את עולם המותגים, מעצבים, אנשי שיווק, או אנשים סקרנים
מומחה בחברות טכנולוגיה שונות ובעל ניסיון של למעלה משני עשורים במיתוג על כל הבטיו, עיצוב מוצר, תכנון ועיצוב ממשקי משתמש ובניית אסטרטגיות מותג עבור חברות ומוצרים. החל משנת 2003 בעלים שותף של Bee-Creations – משרד מיתוג ו-product design המבצע פרויקטים עבור לקוחות בכל העולם. הצטרף לסטודיו כמרצה במחלקה לעיצוב גרפי ו UX/UI ובקורס המתקדם ל UX/UI בשנת 2021.
© 2024 כל הזכויות שמורות לסטודיו 6B בית הספר לעיצוב ודיגיטל
© 2024 כל הזכויות שמורות לסטודיו 6B
פותח ע”י Skymaster.co.il