מעין קרת הצליחה כדוגמנית על בכל העולם, חיה בפריז ובניו יורק מספר שנים ועבדה עם מגזינים שונים  כ”Vogue” ,”Elle” ורבים אחרים. עבדה בין היתר עם הצלמים פאולו רוברסי ופטריק דמרשיליה ודיגמנה גם בתצוגות אופנה וגם בצילומים למעצבים YSL  ו-Calvin Klein ורבים אחרים. מאז חזרתה לארץ כתבה ספר “הנשים היפות”, מרצה בכל רחבי הארץ על דימוי גוף. שיחקה, הנחתה, הפיקה וכיום כותבת על אופנה לעיתון, מלמדת עבודה מול המצלמה וממשיכה עדיין לדגמן בארץ ובעולם מידי פעם.

מעין קרת, סיפקה הצצה ייחודית מבעד לדלת האחורית של עולם האופנה – המפגש בין הדוגמנית למעצב האופנה. בעולם בו תוכניות ריאליטי מנסות להציג מראה מפוברקת של האופן בו עולם האופנה מתנהל, קרת מציגה בהרצאתה את הריאליטי האמיתי, נטול העריכה – ואולי יותר נכון לומר – “נטול הפוטושופ”. באותו האופן שבו דוגמנית מתהלכת על מסלול האופנה בקצב מסחרר ושובה, כך קרת לקחה אותנו יד ביד דרך סקירה מהירה של עולם הדוגמנות: החל מהצגת קריירת הדוגמנות שלה ודרך אמירת אנקדוטות קורצות על מעצבים בינלאומיים עמם עבדה (למשל איב סן לורן ויוג’י יממוטו) – נראה כי קרת הביאה עמה למסלול הרבה יותר.

יותר מכל, קרת מתמקדת בהבנה שלמרות שבהגדרתה, הדוגמנית אכן נועדה להציג את הבגד, היא ראשית כל אדם ויש להתייחס אליה כך. יצירת אווירה נעימה בסט הצילומים, פרגון הדדי ומקצועי הם היבטים אלמנטאריים עבור בניית מערכת יחסים מקצועית בין המעצב .לבין הדוגמנית

ובמעין פוזה אחרונה במסלול הדוגמנות, נותרה ההרגשה שהקריאה החזקה ביותר של קרת הייתה להציג את חשיבות הדוגמנית בידי המעצב – הרי בסופו של דבר יהיה טיב הבגד אשר יהיה – היא זו אשר תציג את הבגד בפני העולם.