האם אי פעם היה לכם בן/בת זוג שגרים מעבר לים?

הסטודנטית ענבל יונה, החולקת מערכת יחסים עם בן זוג שמתגורר בנורבגיה, החליטה למתג חברת תעופה, שקהל היעד העיקרי שלה הוא זוגות במערכת יחסים רחוקה (גיאוגרפית). זה לא אומר שלא תוכלו לטוס בחברת התעופה הזו אם אין לכם בן זוג בחו”ל, אבל הפניה לקהל זה בהחלט מגדירה מחדש את המושג “קהל יעד” ואת הדרך למתג עבור קהל ספציפי.

פרוייקט נוסף במיתוג של הסטודנטית אנה קגנסקאיה עסק במיתוג פסטיבל מוזיקה רוסית הפונה לקהל צעיר ומשלב מוזיקה עממית ותיקה עם להקות עכשוויות ועדכניות.

מיכל קאלו החליטה למתג מחדש את פארק הירקון. הפארק מציע מגוון חוויות הקשורות בטבע, פעילויות ספורט, מופעים ועוד. מיכל החליטה להתרכז בייחודו של הפארק המהווה את הריאה הירוקה הגדולה ביותר בתל אביב והמתכתב צבעונית עם לוגו עיריית תל אביב.

רוצים לשמוע עוד פרטים על הקורס לעיצוב גרפי למדיה אינטראקטיבית?

או התקשרו אלינו בטלפון: 1-700-70-60-36