כיצד להפוך את “אני רוצה” ל”אני צריך”?
 
עיצוב חלונות ראווה ונקודות מכירה כמנוף להעלאת המכירות
עדי גבירצמן יועצת למסחור חזותי לרשתות גדולות בארץ ובעולם;
ביניהן, שבארה”ב ורשת מיכל נגרין (בארץ ובעולם).
בעלת תואר שני בניהול עיצוב מביה”ס הגבוה לאמנות ועיצוב שבניו יורק.
בעלת תואר ראשון בעיצוב תעשייתי מבצלאל, אקדמיה לאמנות ועיצוב ולימודי עיצוב אופנה בשנקר.
במסגרת ההרצאה נעסוק בהבנה של מהו עולם המסחור החזותי, ותרומתו הרבה לתקשורת של החנות/המותג עם הלקוחות ובסופו של יום להעלאת המכירות.
נסקור את אזורי התצוגה השונים, הן בחלון הראווה והן בשטחי המסחר ונדון בשילוב בין “רוח” המותג, טרנדים אופנתיים, מסרים שיווקיים ודוחות מכירה.
ההרצאה תלווה במצגת וויזואלית, ותכלול אימאג’ים ודוגמאות עדכניים הלקוחים מעולם הריטייל העכשווי וכמו כן מנסיוני האישי בעבודה עם רשתות מובילות בעולם.
Ann Taylor Design Management Pratt Institute )Visual Merchandising

ההרצאה תתקיים בסטודיו 6B

רח’ אחד העם 39, תל אביב. ביום שלישי, 12/11/13 בשעה 20:00

הכניסה להרצאות מותנית בהרשמה מראש, ובחינם לרשימת המוזמנים!

להרשמה: מזכירות סטודיו 6B, בטלפון 1-700-70-60-36 או במייל info@6bstudio.co.il