1. פרויקט מיתוג אריזות לרשת “אגאדיר בורגר”
במסגרת שיתוף פעולה עם רשת ההמבורגרים “אגאדיר” ומשרד הפרסום CVM עיצבו סטודנטים מהמחלקה
ערכת take away לארוחה במספר קונספטים כמו סגנונות במוזיקה, חיים אורבניים , השפעות מהקולנוע ועוד.
העבודות המוגמרות הוצגו במהלך חודש מאי בסניפי אגאדיר בתל אביב.
2. עיצוב ממשק משתמש ואפליקציות
הסטודנטים נתבקשו לתכנן ולעצב אפליקציית מובייל לחנות און ליין או טיולים.
תהליך האפיון עסק בהבנת המשתמשים הספציפיים לתחום, מחקר, תכנון של מידע, ועיצוב ממשק המשתמש.
אלין כץ עיצבה אפליקציה של חנות אופניים בו יש למשתמש אפשרות להרכיב את האופניים לפי טעמו, הרגליו, מידותיו והסטייל בו הוא בוחר ותוך מספר צעדים האופניים מוכנים למשלוח – ניתן לשף את העיצוב באפליקציה וכמובן בשאר המקומות שמשתפים בהם דברים.
3. פרוייקט מצטיין במיתוג – שירן גולן
שירן החליטה למתג פסטיבל מוזיקה המוקדש כולו ל”מועדון ה-27″, אותם זמרים שעפו קרוב מדי לשמש ולא ידעו להתמודד עם ההצלחה וכולם, כולם מתו בנסיבות לא טבעיות (אבל מחומרים טבעיים) בגיל 27- ג’ניס ג’ופלין, איימי ויינהאוס, ג’ימי הנדריקס, ג’ים מוריסון ועוד.
הפסטיבל נקרא בשם המתאים BITTER SWEET.
- עבודתו של עומר גלבוע גבאי
בחודש מרץ סיים מחזור נוסף את המסלול לעיצוב גרפי אינטראקטיבי והגיש אתרי פורטפוליו אישיים.
מצטיינת הקורס היא אנה קגנסקיה > annakaganskaya.com
סטודנטים נוספים שזכו לציון לשבח הם:
עודד וילדר > rasdedi.wix.com/designed-marketing
צחי שמש > zakyshemesh.wix.com/shemesh
עדי פלי ינאי > https://www.pellina.co.il
דנית סלמן > danitdesign.wix.com/danitsalman