בכל מחזור במחלקה לעיצוב גרפי מתקיים פרויקט בו לקוח אמיתי מציג אתגר מול קבוצת סטודנטים. שיתוף הפעולה פורה לשני הצדדים שכן הלקוח מקבל מבחר אפשרויות גדול ורענן, והסטודנטים מתנסים בפרויקט אמיתי שעשוי לחשוף אותם לשוק עוד בשלב הלימודים וליצור עבורם קשרים עם לקוחות עתידיים. הפעם, הלקוח היינו אנחנו – סטודיו 6B.
כפי שכבר שמעתם… הסטודיו החליט לצאת ביוזמה של טיולי תוכן בנושאי עיצוב בו קבוצת חובבי עיצוב או אנשי מקצוע, תתלווה אל מדריך – מעצב או אדריכל מהסטודיו לאחד מאירועי העיצוב בעולם או לסטודיו של מעצבים משפיעים.
המשימה עבור הסטודנטים הייתה – להמציא שם למיזם, לעצב לוגו ולתת תחושה של שפה כללית באמצעות עיצוב דף נחיתה לטיול במדריד או ניו יורק. משך התרגיל היה כ-3 שבועות בהם עבדו הסטודנטים במקביל ללימודיהם השוטפים-יחד עם סגל המחלקה, בפגישות, התייעצויות והגשות ביניים.
לאחר הגשה מרשימה ומגוונת החליט הסטודיו לעלות לשלב הבא 4 סטודנטים שעבודותיהן בלטו במיוחד: רבקה כהן –עם המותג ARTRAVEL , שרון ניסן –עם המותג DETOUR, משה מתיתיהו – עם המותג TRIPIT ועדי בן אהרון – עם המותג GUIDELINE.
לאחר מקצה שיפורים נוסף, נבחרה עבודתה של שרון ניסן כעבודה הזוכה שתשמש את הסטודיו בפרסומיו ובמיתוג הכללי שלו. שרון הצליחה ליצור עיצוב ייחודי שמדגיש את החדשנות וזווית המבט השונה שכל כך מתחברת עם המותג החדש. השם הנבחר – DETOUR מורה גם על סוג של סטייה מהמסלול הרגיל וגם מדגיש את האות D המייצגת את המילה DESIGN.
לסיכום הפרויקט… הלקוח מרוצה, הסטודנטים זכו להתנסות מעשית וגם לחשיפה והמיזם יצא כבר לדרך ופורסם. תודה רבה לשרון ניסן המוכשרת, שהכינה עבורנו מקבץ של מספר מודעות ודפי נחיתה המדברים בשפת המותג החדש שבנתה. לאתר של שרון ניסן לחצו כאן. רוצים לדעת עוד על לימודי עיצוב גרפי? לחצו כאן